zuleyha234_ eğer varsa çıkar ama düşük sayıda olabilir çıkarsa 2 gün sonra yine verin artış yoksa ve ya yeteri kadar değilse anlaşılır zaten ben ilk verdiğim de 79 du sonra 15 e düşmüştü böyle anlamıştık kimyasal olduğunu belki de değildir normal gebeliktir rabbim inşallah gönlüne göre versin canım