Sacmalama_engiinn Selcennnn belki yakın olursak beraber gezeriz Bi konya turu yapardık ama uzağız hdhddj canım sıkılıyor konyaya kaçtım geldim hiç arkadaş edinemedim tshdgsjns
Sacmalama_engiinn Deletedmom_116 evet aşkom hala öyle o asistanı her gördüğümde ne işin var lennn burda diyip yüzüne tüküresim geliyordu kahsks
Youngmotherr Deletedmom_116 kız doğur artık valla 6 7 hafta kaldı doğumuma benle çıkarıcan en sonunda 😂
Deletedmom_116 Sacmalama_engiinn Uyuz öluyom ona bı kere gittim heralde ama heryerde o asistan denk geliyo sjsjj
Deletedmom_116 Selcennnn giz başka dontor yokmuş üç dört bişi varmsi oda randevuya dolular zaten şans abenden önceki aldı bana kalmadı nur gozd ekaldi sjsn
Deletedmom_116 Selcennnn Orda üç gün yattım aklımı yotircektim kavgayla kaçtım yoksa salmiyoalrdi jsjssj
Alimenur Deletedmom_116 anam sende ben gelince mi gidesin tuttu Dur bakalım sancı grlirse bende gelirim yanına sende yat artık gelme geri eve karşılıklı doğururuz
Deletedmom_116 Alimenur aşko napiyim cuma kalabalık oluyo bide benimkinin bugün arabayla işi vardo normalde otobüse biner bende geldim Bakalaim nereye randevu kalmadı şansıma sjsn
Sacmalama_engiinn Alimenur kiiaaz sen bedestene yakınsın demi doğumdan sonra çarşıda gezelim valla yanlizlik canıma tak etti artığğikkk djhdjdndj