Nurrp salimeordek26 hemen doktora gitmelisin su gelmesi halinde doğum başlamış sayılır beklememek gerekir
Essss1987 salimeordek26 benim uyandığımda suyum gelmişti hiç sancım yoktu.Panik yapma hazırlığını yap hastaneye git cnm.Doğumun başlamış gözünaydın
salimeordek26 Havvaca geldim hasteneye yatış yaptılar 1 cm açıklık varmış sabah doktor gelecek bakacak
Mutluemos salimeordek26 yaââ Rabbim sağ salim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah evladınızı size bağışlasın ❣️ kolay doğumunuz olur inşaAllah
salimeordek26 Mutluemos Aminn Allah razı olsun çok teşekkür ederim hepimizin inslahh sağ Salim kucağımıza alırız 🥰
Deletedmom_50 Mutluemos canım dusta iken suyun gelmesi anlaşılır değil mi ya ben daha 27+3 haftalik hamileyim su suyun gelmesi konusundan çok korkuyorum