Hb1 biraz kişinin yaklaşımıyla alakalı kımı sadelık sever kımı süs olsn ister bnm ilk dogumum esım bnmde cok gereklı gormez böyle seylerı ama bn meraklıyım.organızasyonla anlştm sabah 7 de hastanede olup süsleyecekler genıs olması ıcın suıt oda tuttum dogum oncesı snrası dgm anı için fotogrfcı ayarladm bı dogum ücreri kdrda bunlara harcandm diyeblrm eşimde istyrm diye tepki gostermedi tabi sart değil insann gözü o gun bişey gormuomş öyle dıyolar sağlıkla kavusalım hepımız diğer hersey ayrıntı