Havvaca 27 de 39 cm 1325 gram geldi. Şu an 31+4 cumartesi gidicem çok heyecanlıyim acaba ne kadar büyüdü minik dobidiğim ♥️
Nefised Shibalba muayene oldum benim 1 hafta gelişim geriliği olduğu için 27 haftaya uyumluymuşum tam 1000 gr dedi😔 Çok sorun teşkil eder mi acaba
Shibalba Nefised benimde kikaç gün geride dedi, mutsuz çıktım ama hayırlısı tabi Beslenmeye daha çok dikkat edicem artıık
Nefised Shibalba ediyorum ama niye böyle oluyor anlamadım son 8 ve 9. aylarda kilo alır diyorlar genelde
Gamzebildikkk sinem7777 sinem7777 Benimkide 31 32 haftalığa göre gidiyor iyi beslemişsin dedi farketmez zayıf kilolu rabbimm sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah zayıf kilolu diye çok takılmayalım🫶