Rabissss995 Shibalba benimde 27+5 1080 gr bence ideal . Bu haftalarda 850 gr olması bekleniyormuş. Bizimki 1000 küsür😀
Nefised Shibalba muayene oldum benim 1 hafta gelişim geriliği olduğu için 27 haftaya uyumluymuşum tam 1000 gr dedi😔 Çok sorun teşkil eder mi acaba
incitanesi__ Bebekliannee bende 36+1 de 3300 51 cmdi dün gittim doktora çok şükür herşey normal dedi bir sıkıntımız yok
Shibalba Sengul-9798 ben çok heyecanlıyım, hafta ilerledikçe kalbim pıt pıt Umarım gelişimleri güzel, yerinde olur🤍
Sengul-9798 Shibalba bende aynı durumdayım zaman geçmiyor sanki inşallah dediğin gibi sağlıklı olurlar 🙏🙂