Birdemet95 benim ilk hamileliğimde belirtiler çok çok erken başladı, hazımsızlık, kramp, koku ve tat hassasiyeti, sırtımda sivilcelenme vs olmuştu. Adetim düzensiz olduğu için zaten tam gününde adet olamazdım, cildimde de öyle kolay kolay sivilce olmaz. O yüzden daha adete 1 hafta 10 gün varken hamilelik şüphem vardı. Ama o ay adetimi bekledim, 7 aydır deniyorduk. Adetim geciktikten 1-2 gün sonra belirtiler şiddetlenince test yaptım ve koyu çift çizgi çıktı 🥲 ah çok duygulandım, 2.yi deniyoruz bu sefer daha uzun sürdü, bu ay yine kramp ve sivilce sorunum var ama mide bulantısı ve koku hassasiyeti yok. Varla yok arasında hani 😁