Ben de 27. Haftadan beri kullanıyorum şu an 37. Haftadayım 30. Haftaya kadar yanında endol kullandım 30. Haftadan sonra adalat kullanıyorum kesmedi doktorum ilacı nasipse pazartesi günü 38. Hafta oluyorum doğumum var siz de tereddüt etmeden kullanın ilacınızı ihmal etmeyin