ArzuAslan06 ılk gebelıgım düşük oldugu ıcın şimdi sızınle aynı haftadayız ve en başımdan berı kullanıyorum gece yatmadan once fıtıl gıbı progestan oraya koyuyorum. Doktorum 28. Hafta bırakırız dedı. Bu arada gecmıs olsun Rabbım yavrunuzu korusun . Hepımızın yavrusunu sag salım bagıslasın bızlere🌸🌸