BurcuY Gulcag maşşallah kuzum az kalmış senin. ☺️Darısı başımıza valla inşallah bende öle alırım kilo 🙄
Bo25 Nurmom catlicagi varsa çatlar genle alakalı o aslında anenn ablan teyzen vs çatlak yoksa sende de olmayabilr
KonulRaul Nurmom bence catlama veya catlamama kendi bedeninden teninden asili birsey,oyle yaglar falan etki gostermiyo.ben 33haftadayim birwey yapmadm catlak yok
Assy Nurmom bence bu çatlamalar vücutla alakalı yani ben ilk doğumumda 25 kilo aldım hiç çatlağım yoktu.hiç birşeyde sürmedim kullanmadım.çatlayacaksa sürsenizde çatlıyor