Hulya06 Nurmom Canim benim doktorum dogal zeytinyaği kullan demişti.Şuan 5 buçuk aylik olduk çatlak falanda yok☺
Littleprince Nurmom ben bio oil kullandım 3.cü dogumumu gecen sene yaptım suan tek catlagım yok bio oil saolsun😁
Gulcag Nurmom ben kakao yağ kullanıyorum çokta memnunum. Bana da kullanıp memnun olanlar önerdi. Ama yağ olandan değil kırık sabun gibi olandan kullanıyorum. Sürdükçe eriyor baya da nemli tutuyor ve mis gibi kokuyor 😇
Hafizeipek Aysekamci tatlı badem yağını ben kaşlarıma ve kirpiklerime sürdüm aylarca ve gürleştirdi. Bence göbeğinize kullanmayın kıllanma yapar
Unalbirgul Nurmom ben kullanıyorum canım arkadasım da kullanmıştı hiç çatlağı olmadı su an benim de hiç çatlağım yok ☺️
Gulcag BurcuY aktardan aldım kuzum sabun gibi olandan diyince biliyorlar yağ İstemiyorum de onlar biliyor 😇
AygyulSina Nurmom mustelanin yagini aldim ben ama dogru duzgun kulanmadim haliyle catlakta oldu ama takmiyorum
Gulcag BurcuY Rica ederim kuzum 29+2 olduk canım 😇 ama kiloyu sadece göbekten aldım ben bacağım yüzüm kollarım vs hiç bi yerim de kilo alımı yok 9 aylık gibiyim 😂 10 kilo aldım 🙈
BurcuY Gulcag maşşallah kuzum az kalmış senin. ☺️Darısı başımıza valla inşallah bende öle alırım kilo 🙄