Bebek90 28.haftaya kadar yattım sonrasında doktorum artık hareketlenmemi yoksa ödem vs olucagini söyledi yavaş yavaş yürüyüşler yapmamı kendimi yormadan normal hayatima devam etmemi söyledi. Ve gerçekten hareket çok daha iyi geldi vücuduma. 28den sonrası çok rahat geçti 🙏🏻 enfeksiyon durumum hiç olmadı serklajdan sonra antibiyotik dahi kullanmadim çok şükür. 16.haftada olmuştum serklajı