Tosbik17 dikişlerin tutmaması yanılmıyorsam ilk haftada belli oluyor çünkü bende 20. Haftamda atıldı dikiş 1 hafta sonra muayeneye çağırdı dikiş tutmuş ama bebek dikişe dayandığı için patlatır taşımaz diyip 21. Haftamda daha yukarı dikiş atılması için perinatologa göndermişti. O zaman da dikiş atıldı 2. Gün doktor muayene etti bir sıkıntı yok artık herşey yolunda demişti bana. Yani anladığım kadarıyla ilk haftanin içinde belli oluyor tutup tutmadığı. Doktorun dediklerine uyuyorsan Allah’ın izniyle azalmıştır sağ salim kucagina al inşallah 🤲🏻