ebrarmom08
Kızımdada vardı sonrada vardı hep vardı bekarken öğrenmiştim reg düzensizli ile sonra düzeldi hep düzenli olmuşumdur önemli olan düzenli olmak reglleri bence şuan ikizlere hamileyim pkodan olduğunu düşünüyorum dedem ikiz olsada,
Çok denemedim ben 3 ay falan sonra oldu ama şöyle söyleyim hiç ummadığım ve doktor işlerim vardı çok hareketli olduğum zamanda hamile kaldım yani regl bittikten sonra hopla zıpla et ki yumurtalıkların haketlensin yumurtlama akıntısını takip et bide