ebrarmom08 Benim şöyle bir hikayem var. Aralık ayında kimyasal gebelik yaşadım Aralık ayında ki alttan ultrasonlarımın hepsi temizdi, Ocak ayında hiç regl olmadım şubat 4 de kontrole gittim bi polikistik över olduğunu öğrendim. 6 şubatta doğal regl oldum ilaç vs olmadan. Ama Ocak ayında kan testlerim de insülin direncim vs herşey normaldi yani sadece ultrasonda başlayan bir görüntüydü. Sonra gittiğim doktor bana matofin diye bir ilaç verdi ve bir süre kullanıp bıraktım çünkü insülin direncim yoktu bana mantıklı gelmemişti bu ilaç. Mart ayında folik asitim bitince devlette bir doktora yazdırmaya gittim, ( bu arada hep gitmek istediğim baya meşhur bir doktor vardı ama gebelik yok siye özele para vermek istemedim) oda alttan kontrol edince yumurtan çatlamak üzere bu günleri değerlendir dedi ve bana bi ilaç verdi 10 gündük 200 küsürdü 3 ay kullan gebelik olmazsa çatlatma hapı vereceğim dedi. Neyse aldım eve geldim 2 gün kullandım ama içim içimi yiyor ilacı kullanasın gelmiyor bir türlü, eşimle konuştuk ben artık istediğim doktora gideceğim diye. Gittim doktora ve kesinlikle yanlış ilaç tüp bebek tedavisinde kullanılır senin tüp bebeklik durumun yok, polikistik över normal bir şey kendini hiç üzme dedi. 6 sında regl olursan gel, olmazsan da kan testi yaptır gel dedi. Yumurtam çatlamış ve folik asit duphastona başladı bebek varsa tutunsun diye. 30 Martta test yaptım hafif silik bi çizgi vardı üstelik kaset test, gidip kan verdim 1.20 negatif. 1 Nisan da testi tekrarladım, daha belirgin bi silik çizgi gidip kan verdim 12.58 pozitif. 1 gafta beta takibi yaptık, 11 Nisan da keseyi gördük çok şükür. Şimdi 13+1 haftalığız, Rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin. Bizlere de sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.🫶🏼 En önemli şeylerden biri doktor bence, enerjisi açıklaması çok önemli. Çok şükür Rabbim aratmadı, moralinizi hiç bozmayın bence 🥹🫶🏼