Hatice_123456 bu iki resim mi paylaştım bide ben nub a göre de baktım yukarda yani duruşu kemik yapısı son 15. Hafta usg si kötü çıkmış diye pek anlaşılmıyor ama ben hep sağ tarafta hissediyorum yani bilmiyorum nasıl olacak haftaya kadar zaman geçmez