Meryem-H Sevdeduysak canım bebeğin 5 haftalık sadece kese olan bebeğin içinde gözükmediği ultrason kağıdı lazım
gunesinannesi_ Mltsnl benim de çin takvimi rus takvimi falan her yerde erkek gösteriyordu ilk gebeliğim olduğu için ben de çok araştırdım ultrason görüntülerine de çoğunluk erkek dedi şuan 16 haftalığım kızım olcak inşallah🌺 11 haftalıkken doktor kordondan dolayı yanlış görmüş olabilir
ugurcicegi gunesinannesi_ çoğunluk derken burada sorduklarınız mı çevrenizden gelen yorumlar mı acaba
Mltsnl gunesinannesi_ benimde ilk gebeliğim ve uzun süre hep erkek denildiği için böyle biraz boşa düştüm gibi ama sağlıklı sıhhatli olsun da 🌹
Mltsnl ugurcicegi yani bana doktor ve çevredekiler de erkek dedi ama 15 de doktor kız dedi şimdi haftaya gideceğim
gunesinannesi_ Mltsnl ben artık hiçbir şeye inanmıyorum önceden inanıyordum ama doğru değilmiş demek rabbim gönlümüze göre veriyor gerçekten eşimin kalbi çok temiz saf biri hep kız çocuğu hayal ederdi biz sevgiliyken de öyle hep hayalimizdi ismi bile belliydi rabbim gönlümüze göre verdi çok şükür❤️
Mltsnl gunesinannesi_ ya ne güzel rabbim herkesin gönlüne göre versin yani eşimle benimde hep içimde erkek vardı bakalım hayırlısı neyse o olsun diyelim
Mltsnl gunesinannesi_ tabikide ilk çocuğum Allah sağlık sıhhat versin kız erkek farketmiyor sağlıcakla kucağımıza alalım 🌹
TugbaKync Çin takvimi erkek, Rus takvimi kız diyor. Etrafımdaki herkes erkek olacak diyor benim içimden kız geçiyor. Değişik. Bekleyip göreceğiz. 😂😅