Yareneylul edadm çok teşekkür ederim canım bende beklemiyi düşünüyorum bayram öncesi detaylıya girerim muhtemelen randevu alabilirsem
Ilkannelik41 Benim doktorum da 12+6 onun sisteminde 13+2 di bebeğim tahmin olarak soyliyim %70 kız dedi ama sordum yanılma oolurmu diye nadiren olur dedi inşallah değişmez haftaya gidicez bakalim doktoruma güveniyorum kesin gibi söyledi