Teslimenursevil bende pco ve tüp bebek gebesiyim canm hakkında hayırlısı olsun inşallah sağlıkla tutunur bebeğin 🙏🏻benimde doktorum 3-4 ay hatta bekletti beni dondurulmuş embriyo transferi oldum ama bilmiyorum galiba ben dondurulmuş embriyoya daha çok güveniyorum bizim vücudumuz sakinleşiyor en azından