@“Smyye0303” inşallah duyarız doktorun dediğine uymaya çalışıyorum yoksa aceleci bir insanım sürekli doktorda dururum duyana kadar 😂 siz tecrübelisiniz o zaman benim bir de çok karnım şişiyor oturarak çalışmamında etkisi de olduğunu düşünüyorum akşama kadar 3-4 kat büyüyor öyle söyleyeyim. Bu arada bel destekli falan oturduğum sandalye rahat ama doktor saatte bir 10 dk yürüyüş yap dedi. Yapmaya çalışıyorum ama bazen de işe dalıp gidiyorum 😊