@“Smyye0303” Sorun şu ki oturarak çalışıyorum ondan ağrıyor, mesai sonuna doğru daha da artıyor eve gidince full yatıyorum zaten 😂 benim de iştahım yok aç kalınca da midem bulanıyor henüz hiç kusmadın anlamadım birşey valla Allahtan kan testlerim iyi bebeği besler şimdilik yemeğe ihtiyacı yok zaten 😅 bu arada bizde keseyi 5+2 de gördük 7+2 içinde tekrar randevu verdi kalp atışına haftaya perşembe oluyor duyacağız heyecanlı biraz 🙈