Mirac20199 herkesin derdi aynı sanırım 33+5 teyim bazen o kadar tuhaf ağrılarım oluyor ki herhalde erken doğuracağım diyorum korkuyorum ama doktorum herşeyin yolunda olduğunu söylüyor. Çalışıyorum oturduğum için ayak bileklerimde ödem oluyor geceleri ağrı yapıyor bileklerim ağrımasa da zaten uyuyamıyorum sürekli idrara gitme hissi oluyor o da olmasa kasık ağrılarım oluyor😂 yatakta dönerken çok zorlanıyorum