Sulte kahvesever__ hangi ulkedesiniz acaba bende dogum icin italyaya geldim refakatci almazlarsa nasil otur kalk yapicaz 2. Dogumum oglumun yanima gelmesi gerek birde 2. Ye sezeryan olcam esimin olmasi gerek tek basina wc ye bile gidemem
kahvesever__ Sulte hemşireler yardımcı oluyor burda refakatçi almıyolar orası nasıl bilmiyom fransadayım ben
Sulte kahvesever__ burda da oyleymis dogum yapan tanidiklarim oyle dedi hemsireler ilgileniyo dediler ama yalniz olmak ne biliyim zor olur yaa bide sezeryan olcagim icin 4 gun kalirsin dediler