Benim ilk doğumum çok zor geçti bir gün sürdü çok sancı ağrı çektim şimdi tekrar hamileyim doguma şurda 2 ay kaldı şimdiden düşünüyorum Buda aynısı olursa kötü geçerse diye çok korkuyorum birde oğlumu bırakıp doguma gitmek çok üzüyor beni oğlum çok düşkün bana nasıl olucak nasıl yapıcam bilmiyom uykularımı kaçırdım şimdiden 😓