@“Busbu”#p28152568yeni doğanda pişik tahriş olayları çok oluyor,eskıden bezlrı parça parça satıyolardı keşke devam etse,paketlerde en az otuzlu bende aynı dertteyım,ama şöyle yengelerım yakınlarım hep cocuklarını slepyy kullandı herşeylerınde bende onu düşünmüyo değilim🤔ama işte bebegımde bıssy olurmu