B_48_A çok haklısınız tek başımıza yapmadık tek başımıza da sırtlanmıyoruz biraz abartı olmuş yani bırak boşver denilmesi hoş değil ya eşimizinde hakkı bizde çok gerçekten hele ki şu dönemlerde yani geneli nasıl bilmiyorum ama ben eşimden razıyım elinden ne geliyosa gelmeyeni bile oldurmaya çalışırken ufak bir hediye almışım çokmu yani ne olacak oda sevinsin mutlu olsun evlilik iki kişilik eş olmak böyle bişey 🤷🏻♀️