Spinal oldum sabah 8 de ama panik yaptım genele döndü uyuttular beni. Çok kısa süre sonra adet ağrısı çektim baya bir kaç saat sonra iyice uyuşukluk geçti ameliyat yerim sizlamaya başladı ama ilk kalkış gerçekten benim için zordu yani çok gaz sancısı çekiyorum hala cikaramadim her ilk kalkista bir zor oluyor sonra açıklıyorum yatmak kalimak zor kısacası ama yarın daha iyi olacagima inaniyorun.