Eed7 bende boyattim ilk aylarda 12 haftalık flndim.ve sacim yandi şimdi yine istiyorum ama sacim iyi ce kısaldı dip boyası yapsammi diye düşünüyorum . boyanın kanıtlanmış zararı yok boyayan çok arkadaşım oldu bi sorun çıkmadı. kararsizim bnde iyice yanarsa elimde kalır hepsi cocuguma da bi yandan kıyamıyorum ne olur ne olmaz tereddüt ediyor insan