Tüp bebekle hamile kaldım sabah öğle akşam progestan fitil yapıyorum bu sabah fitilden sonra kanama yaşadım yarım saat devam etti geçti öğlen tekrar yaptım yine aynı şekilde kanama oldu pembe renk şeklinde geliyor, doktorum normal dedi bu konu hakkında bilgisi olan var mı. Progestan fitil neden kanama yapar