Ay bende aynı durumdayım 40 hafta olduk tık yok bugün kontrol vrdi ne sancı ne açılma hiç birşey yok doktor da 2 gün süre perşembeye kadar doğurdum doğurdun yoksa sezaryen ile alcam dedi egk ve anestezi için onay aldık Perşembe sabah nst ile bakacak oglende gene tik yoksa sezaryen yapacak ben şok 🤣🤣 bide kız bebek