Elis-im Hanımlar bu gün randevum vardı analık hakkı olayı doğruymuş özel hastanede sigortanız yoksa bile faydalanıyorsunuz! Söylemeniz yeterli hemen ona göre giriş yapıyorlar bilginize😉
Catsofmom Elis-im aha ne diyecegız giriş yaparken. Direkt analık hakkı desek o ne demezler dimi yaparlar. Benimde randevum var yarın bi deneyeyım 🥰
Elis-im Catsofmom Deneeee canım özel hast. Gidiyorum. Annelik hakkımı kullanmak istiyorum diyin. Doğumu falanda sorun isterseniz keşke daha önce sorsaymış. Çok sevindim. Sizde deneyin şansınızı hiç umudum yoktu benimde ama hem şaşırdık hem sevindik eşimle🤩🥰
Catsofmom Elis-im çok teşekkür ederim gerçekten 🥰 bende 7.ayıma girdim bugün. Allah sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏♥️
Elis-im Yazmelegi_ Annelik hakkından sigortanız yok iken sigortalı gibi faydalanıyorsunuz. Bu gün görüş günümüz vardı😋 Hem muayne hem doğum ücretine yansıyor. %25 gb tahminim net bilgi alamadım ama🤷🏽♀️
Elis-im Catsofmom Aminnn cümlemizin. Yarın giderseniz banada geri bilgi verir misiniz merak ettm. Sizinde olacakmı acaba inşallah olur. Hangi şenirdesiniz?
Catsofmom Elis-im Eşlerden birinin sigortası olması gerekiyormuş 😔 çanakkaledeyim kuzum. Eşimin kendi işi olduğu için bes yaptı sadece kendisine normal sgklı değil diye olmayabilirmiş. Yarın şansımı deneyecegım yinede 🥰🙏
Mrvya Elis-im bende kayıttaki görevliden öğrenmiştim o söylemese ve yardımcı olmasa haberim olmayacaktı.
Elis-im Asel2147 Valla ben öğlen yaşadım anlattıklarımı sizlerde faydalanın diye yazma gereği duydum. Hastanelerden zengin değiliz sonuçta kendi adıma🤒🥰
Elis-im Azra00 Eşim bağkurlu ama malesef bazı nedenlerden bi zamandır ödeme olmuyo o sebeple hastane bunu saymıyor. 🤷🏽♀️
Mustafayigitvebeytugannesi Elis-im bizde bagkurluyuz aynı şekilde ödeme yapmıyoruz ama ben hamileyken özele gittiğim de analık hakkından yararlanmıştım. Tabi doğumu özelde yapamadım yararlansam bile çok pahalı.
Toprak95 Ben 12 haftalıkken özele gittim analık hakkı diye bişe var ama normal sigorta lazım o olmadan onaylamıyormuş sistem baya uğraştılar olmadı 660₺ muayene ücreti ödedim daha gitmedim özele şuan 27+3 olduk devlete gidiyorum
Memolininannesi Catsofmom yok canım benim eşim bağkurluydu sigorta yoktu özelde doğum ve kontrol yaptım sigortalı gibi
Elis-im Catsofmom Yaa hayır benim eşim esnaf bağkurlu ama ödemiyo benim sigortam yok en son bi sene öncesine kadar sigortalıydım. Bence olur araşdırın🍀