birgaripana_ al benden de o kadar. Sezeryandan çok da korkuyorum ameliyat sonuçta. Fırt diye doğum yapmak varken şimdi kötü olacak. Siz yordunuz mu kendinizi ya benim aklıma bin tane senaryo geliyor dün oğlumu kaldirdim, misafir gelecek diye ufaktan temizlik yapıyordum benim yüzümden oldu diyorum şimdi de