Babyykmz Karadenizzz61 ay bana doktor imom omega vermisti icer icmez yarim saat icinde bulantisiz istifra ediyordum banyolara yetisemiyordm doktor elenatl2 ile degistirdi cok sukur iyiyim hic bir yan etkisni gormedim
nk718 Karadenizzz61 şuan 37 haftalığım başından beri kullanıyorum hiçç bir etkisi olmadı progestanı ağızdan alsan o bail dönmesi yapabilir mesela ama o da yok galiba sizde yapmaması lazım
Busrata33 Karadenizzz61 Omega mide bulantısı yapabilir ilk içtiğinizde de sonrasında böyle bir yan etkisi yok.Hamileliğinizden kaynaklıdır muhtemelen.Başka ilaç kullanıyorsanız onlarda yapabilir ilk aylarda profesyonel hormonu içerenler mesela..
gizcansen Karadenizzz61 28.haftamdayım ilk 3 ay elenetal 1 kullandım, sonra 2’ye geçtim. Bugüne kadar hiç sıkıntı yaşamadım bir yan etki yapmadı bende. Kahvaltıdan sonra içiyorum
menessare Ben başka bisey kullanıyordum bende deride kabarma falan yapmıştı diğer ilaç . Doktorda elenatral de yan etki pek duymadım bunu kullan dedi bende de hiç bir yan etki falan yapmadı
mayaden Karadenizzz61 bende de ilk içtiğimde yapıyordu o haftalarda şimdi 36dayim içmeye devam ediyorum o etkiler olmuyor 🌸
Dogan-ca29 Karadenizzz61 bende kullanıyorum bitti bile sayılır benim. Elenatali sabah mı kullanıyorsunuz? Ben akşam kullanıyorum. Sabahları mide bulantısı yapıyorsa akşam saatlerinde öneriliyor. ‼️Yinede doktorunuza danışın tabii !!🤗
rabiaozcans Karadenizzz61 bende kullanıyorum bulantım oluyor ara sıra tabiki ama ilaçla ilgisi olduğunu sanmıyorum. baş dönmesi vs hiç yaşamadım. benim tahminim demir ve vitamin değerlerinden kaynaklı olabilir sizin durumunuz🙏
edaakc16 Karadenizzz61 regenesis max kullanıyordum çok mide bulantısı yaptı elenatal 2 kullanıyorum bu daha iyi geldi bana tabi her bünye farklıdır
Sehrazatt Karadenizzz61 bende ilk 3 ay 1 kullandım şimdi elenetal 2 kullanıyorum yutma dışında bir sıkıntı yaşamadım boğulacak gibi oldum bir kaç kez 😂