Bende yaşadım oğlumda 32 haftada 37+4 doğum yaptım çok takılmadım çünkü hamileliğimde tek derdi o değildi daha kötüsü de vardı ama sigara cola paketli gidaların zararı vardır tabiki çevremde sigara kullanıp günlük iki buçuk litre cola abur cubur yiyenler oldu ve bebekleri çok saglıklı hamileliğinde hiç sıkıntı yaşamadı taş gibilerdi ben çok sağlıklı hareket etmeme rağmen çok büyük sıkıntılar yaşadım böbrek büyümesi bebeğin doğum kanalında olup acıklık ile aylarca kaldım kara çiğer enzimlerin tansiyonum troidler tavan yapmış hiç bitmeyen sancı ile hamilelik sürdürdüm yani herşey olacagına varıyor sen pamuklara sarılsan olacak oluyor