Kelebekcim bende yaşadım ilk hamileliğimde. Bebeğim son bir ayda hiç kilo almamıstı. 40+4 olmuştm ve doğumun başlamasına dair hiçbi belirtim yoktu suyum gelmedi sancılanmadm nişanım gelmedi. Doktor kontrolünde daha fazla bekletemem suyun azalmış plesanta yaşlanmıs yatışını yapalım dedi o sekilde sezeryan oldm. Siz 32 haftalıkmışsınız bilmiyorum o haftalarda bişe demedi bana sonda dedi