Denizim Belgin benim doktorum cok kati sanirim😬, Turkiyede olsan 10kere ogrenmistim ya😁 ne kiymetli ultrasonlari varmis bu ulkenin merasimle bakiyorlar resmen
Belgin Denizim aynen öyle canım ya memleket gibisi yok valla buranın sistemleri çok değişik Türkiye gıbi değil 😏
YagmurAnnesi CerenErenAnkarali Çikolata yeyince hareketleniyor. O yüzden cinsiyetini yani bacak arasını görmek daha kolay oluyor. 😊 bugun kontrole gittik eşim hareketlerini görsün diye yine çikolata yedim. Resmen elini kaldirmis el salliyordu 🙈😍😊💕
YagmurAnnesi ikianne Sadece kan aldilar canim. Ultrasondan bakiyorlar bir de. Ama bana ultrasondan bakinca ense kalinligi ile ilgili bir sey demedi. Bugun sonuclarimizi aldik cok sukur bir sıkıntımız yokmuş. 😊💕
YagmurAnnesi hope2018 Cikolata yeyince hareketleniyor. Randevudan yarim saat önce cikolata yeyin daha da hareketleniyor. Daha kolay olur. 😊
Eva 12+3 üm dün doktor erkek gibi dedi ama şimdilik kimseye söylemeyin dedi🤐 acaba böyle olan var mı aranızda çok merak ediyorum ????
YagmurAnnesi Eva Henüz erken diye öyle demiş olabilir canım. Hani şimdi erkek dersin sonra kız demek zoeunda kalırsın diye. Olabilir yani. Erkek deyip kıza dönenleri de gördük burada. Biraz bekle bakalım. 😊 Allahım gönlünüzdekini hayirli kılsın inşallah. 😊
hope2018 Arkadaslar 14.haftaya girenler ne gibi degisiklikler hissettiniz kisiden kisiye degisiyor biliyorum ama sanki benim karnimdaki sertlik azaldi ilk haftalara gore boyle bisey yasayan var mi aranizda
origin7 hope2018 merhaba bugun ayni seyi ben de dusundum 😯 Karnimda gerginlik ve siskinlik vardi bugun 14+2 o gerginlik yok sanki yedigim seyler pek degismiyor ben de anlayamadim
hope2018 origin7 tesekkurler ya cvp verdiginiz icin kendimi dinleyip duruyorum sonra benim gibi biri daha varmis diye gorunce rahatliyorum
ikianne CerenErenAnkarali yok yok kuzum onu biliyorum hani hastahanede ne yapılıyor kanmı alınıyor işte göbekten sıvı acıtıyormu kesin alınıyormu korkuyorum biraz 🤷🏼♀️
YagmurAnnesi CerenErenAnkarali Bende hamilelikten önce yiyordum ama hamilelik sürecinde tiksinme durumuna gelmiştim ama sırf eşime sürpriz yapmak icin acaba cinsiyetini gosterir mi diye yemek zorunda kaldim işe de yaradi 😊
Akon44 origin7 erkek olduğunu öğrendim 14+2ydi sanırım o zaman.şuan 17oldum ama değişmesi gibi olasılıklar da varmış
Deletedmom_879 B00 15+4 haftalığız 13+4de cinsiyeti %80 öğrendik erkek dedi ama ozelde baktirdim normal kontrollere dvlete gidiyorum 17. Haftamizda kontrolumuz var bakalim devletteki doktor ne diyecek muhtemel dogum tarihimizde 18 temmuz 🤗🤗