Zamanlagelen Bende 12+ 1 im ilk gebeligim 23 yasindayim herhangi bir skntim yok o yuzden supheye dusenleri anliyorum arada olan bulantilar ve surekli acikma hissi bana mutluluk veriyor dogum 26 temmuz gorunuyor 🙂 insallah o gunlere cikariz herkese hayirli gebelikler diliyorm 🙂)
Akon44 14+2de öğrendim erkek dedi.gerçekten insan heyecanlanıyor.benimde sağ tarafım ağrıyordu.muz çok yedim bana iyi geldi😊
YagmurAnnesi CerenErenAnkarali Çikolata yeyince hareketleniyor. O yüzden cinsiyetini yani bacak arasını görmek daha kolay oluyor. 😊 bugun kontrole gittik eşim hareketlerini görsün diye yine çikolata yedim. Resmen elini kaldirmis el salliyordu 🙈😍😊💕
ikianne CerenErenAnkarali yok yok kuzum onu biliyorum hani hastahanede ne yapılıyor kanmı alınıyor işte göbekten sıvı acıtıyormu kesin alınıyormu korkuyorum biraz 🤷🏼♀️
Fatime MerveYeilyurtahin B00 bende aynı sizin gibiyim kanamam oldu 10 gündür yatiyorum cok sıkıldım bende hamilelikte hareketli olmak istiyodum bakalım 4 gün sonra ikili test icin gidicem inşallah kalkabilecem artık bide inşallah cinsiyetini öğrenirim 🙈 12+ 1’im doğum 25 Temmuz kismetse 🤗 sağlıkla kucağımızda almaya nasip olur inşallah
Denizim B00 canim simdili 4 Temmuz gorunuyor dogumumuz hayirlisiyla 15+1 olduk cinsiyetimizi ogrenemedik,amerikadayim burda malesef 20.haftada soyluyorlar cinsiyeti☹Herkes surekli cinsiyet tahmini yapiyor kafam allak bullak etkilenmemek elde degil😁
B00 Denizim ben kız hissediyordum ama cevremdekiler hep erkek diyordu . Ve bebeğim erkek. Allah hayırlısını nasip etsin herkese inşallah . Çevredekiler çok tahmin de bulunur ama sende psikolojik etkilenme sağ sağlam olsun de.
dilek1 B00 bende temmuz annesiyim 15+3 üz 🤰🏻❤ daha cinsiyetini öğrenemedik ama pazartesi randevumuz var inşallah öğreniriz 🙏🏻😇
Denizim B00 aynen haklisin saglikli olsun , aslinda kiz erkek hic onemli degil zaten ilk bebegim olacak kismetse🙏🏻
Denizim Meltem19 ben kiz hissediyordum birgun ruyamda anne bana kiz diyorsun ama ben erkegim dedi😊etraftanmi etkileniyorum yoksa ruya bir isaretmi bilemedim, saglikli olsunda🙏🏻
Belgin 13+2 haftalık hamileyım bende Amerika’dan ayın 15 inde cınsıyetını öğrenıcez inşallah kan sonuclarında belli olucak 🙏
Denizim Belgin hangi eyelattesiniz bende amerikadayim new york long island😊 ama okadar erken soyliceklermi cinsiyetini bana 20.hafta dediler🙈
Belgin Denizim ben new jersey canım valla kan aldılar kanda kesin net çıkıyo dediler 20. Haftamda yine ultrasonla da bakıcak 😊
Meltem19 Denizim bende rüyamda cınsıyet ogrenmeye gidiyorum kız diyorlar diyorum herkes erkek diyordu kızım oluyormus diye 🙈🙈%60 erkek dedi doktorum değişirmi bilmem
Gamze023 B00 bende aynı durumdayım 8haftada basladı suan 11+2 arada leke gelıyor ama cirione jel kullanıyorum o kahverengi leke yapıyormuş evıme gıtmedım 2haftadır annemdeyım gidince mutlaka kalkıcam korkuyorum aynı uzuntuyu yasamaktan 🙁
Benvebebgim Bizde 13+3 oldk pazrtsi gdcgz cnsyeti için gecen pazrtsi gttk acmadı bzmki 😁 bakalm cok merk edyrm saglklı olsnda dogum 16 temmuz 😍🤰🏼👶🏻👼
Denizim Belgin benim doktorum cok kati sanirim😬, Turkiyede olsan 10kere ogrenmistim ya😁 ne kiymetli ultrasonlari varmis bu ulkenin merasimle bakiyorlar resmen