Kızlarrr sabah hafif sancilarla gittim hastaneye pembe yapış yapış bişey gelmişti evden zaten kontrol için gidecektim. Orda serum falan takıldı nst takıldı aşırı tuvaletim geldi çise kostüm birde ne göreyim adetken parça düşer ya öyle bir kanama hemen doktora söyledim bida alltan muayene oldum bu sefer çatala çıktığımda kanama aşağılara kadar indi doktor dediki normalde bu kanama evde olur seninki hastaneye denk geldi dedi açılma kanaması bu dedi eve git 5 TE gel ama dedi şuan 3 saat evde zaman geçirip öyle gideceğim sancılarım da düzenli çıktı 100 bile gördüm ❣️❣️