Merhaba kızlar, adet gecikmesinin 2. Günündeyim. Her adet öncesi şişip sızlayan göğüslerim ve bel kasık agrım olurdu. Hamilelikten şüpheleniyordum hep ama adet oluyordum. Bu sefer ne göğüslerde şişlik sancı, ne kasık ağrısı hiçbişey yok. Bu ay sol bacagıma yürürken zorlayan derecede ağrı girdi sadece bikaç gün, bugün de o ağrı var başka bişey yok. Test de yapmadım negatiftir diye bekleyeyim dedim. Böyle hiçbir belirti olmadan hamilelik öğrenen oldu mu? Bu şekilde olunca diyorum düzenli giden adet sonrası bir sıkıntı falan mı oldu acaba 🤦🏻♀️