Goktug61 Anakuzusu sayfasından yaptırdım. Çok güzel ve kumaşı harika geldi. İsim işlemeside kaliteliydi. Ödemeyi en azından parça parça alıyorlar böylelikle gönül rahatlığı ile alışveriş yapabiliyorsunuz. Bir kaç kez dolandırılınca ister istemez endişe ediyor insan. Zevk atölyem , atölye hobim bunlar maalesef dolandırıcı uzak durun