Bet1 Yasdervse ikinci hamileliğim birinde keseyi 4. Hafta içinde birinde 5. Hafta içinde gördük. Kalp atışını ikisinide 7. Haftanın içinde duyduk. Hepsi de vajinal ultrasonlsydi
Yasdervse minikmucizeemaak çok teşekkür ederim saglıkla kucagına almak nasip olsun inşallah bendede kese görmek kalp atısını duymak nasp olur 🙏💙
Haticemehmett Gizmoo hiç tavsiye etmiyorum alttan bakmayı bende ilk hamileligimde alttan bakmislardi keseyi goremeyip düşük yaptım sonrasinda
minikmucizeemaak Yasdervse Amiinn Allah razı olsun canım🤲🏻 Sağlıkla görmek duymak nasip olsun inşAllah, sağlıkla kavuşalım🫶🏼🤲🏻
Kadnag Yasdervse ben zaten 2 aylıkken hamile olduğumu öğrendim gittiğim de keseyi gördüm kalp atışını bir sonraki gittiğimiz de 11. Hafta da dinledim
Defnesmom_ Yasdervse 5+2 de keseyi 6+2 de kalp atışını gördüm ama doktor dinletmedi 7+2 de de kalp atışını dinledim.