MelodyFairy dolunayes yapayım ya aklımda kalmasın negatif çıkacak ama hayırlısı neyse o olsun zaten en doğru zaman en hayırlı zamanda inşallah 🤲
Nurkoylms MelodyFairy cok asiri silik gibi adetiniz gelmezse bikac gun sonra tekrarlayin derim hayirlisi olsun canim
MelodyFairy Sibelsibos Günaydın canım 🥰 ya aşırı göz yorarsan ama negatif ya🥲 pazar günü tekrar yapayım mı acaba
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sibelsibos kız bende görüyorum sanki hayali çizgiyi gözlerim yanıltmıyor değil mi 😄
Sibelsibos MelodyFairy valla ne göz yanılması ben yorumları okumadan direk baktım e orda görünüyordu hayalet çizgi nasıl göz yanılması ben yapsam da gör geleceğim gibi bembeyaz çıkar mubarek😄😄😄😄
MelodyFairy Sibelsibos ya bana negatif görünüyo moralim bozuldu azıcık ama henüz regl günüm de gelmedi bir umut bekliyorummm😒
Sibelsibos MelodyFairy valla bacım hani inan göz yormadım keske şimdi elimde olsa test yapsam aradaki farkı görürdün ne hayalet çizgi nede ışıgım altında 1saat baksamda göz yanılması bile olarak çıkmıyor bembeyaz tek cizgi çıkıyor 🤣🤣
Sibelsibos MelodyFairy aynı ben gurur duyuyorum seninle bende aynısını yapardım valla e gördünmü peki bende böyle ols parça pinççik edip bakardım ayyyy aynı ben bu kız 🥰🥰🥰🥰😄😄😘😘😘