MelodyFairy bende hamile kalmadan regl tarihlerim çok değişikti. 35 hatta en sonki adetimi tam 50. Günde olmuştum. Ondan sonra daha olmadım çok şükür 😄 bence sende şimdi yapma. Hatta unutmaya çalış ki kendini strese sokmuş olma. Cidden bilinen gerçektir bu stres yaptığın ay olmuyo. Unuttuğun bir zamanda oluyo. Ben o 50. Güne kadar ne umutla bekledim test yapmayım biraz daha geçsin zaman diye . Ama beklerken bile strese giriyorsun demekki. Unut bi kaç gün derim ben