Nssakya merhaba anneme ilk teşhis konulduğunda 4. Evre over ca denildi ve doktorlar hiç hiç iyi konuşmadılar . Hemen ameliyata alındı karın içinde bir çok organına metastas yapmıştı. lenf bezleri karın zatı tüpler rahim yumurtalık falan hepsi alındı. Karaciğer ve bagırsağında bir kısmında vardı. göğüs kısmından en alta kadar komple kesildi 8-9 saat süren bir ameliyat geçirdi. Daha sonrasında 6 kür kemoterapi alıp atlattı kanseri doktorlar bile şaşırdı . Yani hiç umutsuz olmayın ayrıca benim annem günde 2 paket sigara içen bir kadın , sigarayı da bırakmadı hiç. Kemoterapiden çıkıp eve gelip halı yıkıyordu kendini hiç bırakmadı ki kanserde en önemli şey moral zaten. Fakat yine de kanser peşimizi bırakmadı .2017 yılından beri suan 4. Nüksümüzü yaşıyoruz maalesef ki yumurtalık kanseri sinsi bir tür her an yine çıkabiliyorum kemoterapi ve akıllı ilaç olarak de am ediyoruz. Annem son nüksüne kadar beton tedavilere çok iyi yanıt verdi ama suanda artık vücudu yoruldu ve kemoterapi birçok organına da zarar vermeye başladı böbreklerine falan. Ama benim annem inanın ki hiç dikkat etmiyor belki biraz yemesine içmesine dikkat etseydi dağlıkla beslenseydi bu kadar nüks olmazdı