cerenil bende yıllardır sedef hastasıyım şuan hamileliğimin 38+3 haftasındayız, hamileliğimi ilk öğrendiğimde doktor bir hastalığın veya kullandığın sürekli ilacın var mı demişti bende sedef var losyon ve krem kullanıyorum demiştim bana dedi ki bundan sonra onların hiçbirini kullanmıyorsun zararlı dedi, çok korktum kullanmazsam dedim tüm vücuduma yayılır bu sonra doktorum anlattı hamilelikte cilt kendini yenilediği için çoğu hastasında sedef geçmiş bende ilaçlarımı kullanmayı bıraktım ilk 1 ay zorlandım kaşıntı kanama kabuklanma çok oldu maşllahh diyim sonrasında geçti şuan hiç sedefim yok dua ediyorum ki doğumdan sonra da çıkmasın inşallah sizlerinde bian önce biter.