cerenil Ben yıllardır Sedef ve egzama hastasıyım özellikle boynumdan yukarıda tarif ettiğiniz yerlerde mevcut. Hamilelikte bi krem verdi doktor bebeklere de bunu veriyoruz ama 5 gün kullan bırak sonra tekrar başla demişti, tabiki de kesin çözüm olmuyor hiçbiri. Neyse ben doğum yaptım oğlum iki aylıktı geceleri yatıyorum sabaha doğru çocuğu almaya kalkamıyorum tutuluyorum. Hareket edince geçiyor tabi ama belim kopuyor yani yok böyle bi ağrı. Aynı anda boynumda da Kocaman bir Sedef çıktı kaşıntıdan mahvoldum tabi( allahtan bulaşıcı değil çpcuğım illaki temas ediyor eli vs) ben tekrar cildiyeye gittim Sedef Romatizması teşhisi kondu bana o bel ağrılarım ondanmış yani tedavisi de çok yok valla Allah yardımcımız olsun zor bi hastalık bu, baş etmek zor. Stres olduğunda ve bağışıklık düştüğünde hemen çıkıyor bende