Kızlarr merhaba bu haftada olanlar, son durumlar nedir neler yapıyorsunuz herşeyiniz hazır mı doğum tarihleri bellimii😇
Biz 36+3 deyiz güzel kızımla🧚🏻♀️nasipse normal doğum olucak 😊 çok fazla ağırlaştım iştahım çook açık 🙃 arada kasık ağrılarım oluyor diyorum acaba devam edermi doğum yaparmıyım ama yook dinlenince geçiyor 😅🥲 biran önce doğsun istiyorum artık Nehir’im herseyimiz hazır bir tek minik kızım eksik 🥺💕 uygulamaya göre son 24 ama bakalım küçük hanım ne zaman gelmek isteyecek 🤭 sizde durumlar nasıl 💁🏻♀️