cokkasmabeabi teşekkür ederim yok maalesef gülhanede devam edemeyeceğim benim özele gitme sebebim çocuklarımdan dolayıydı Gülhane çocukları kabul etmiyor sezeryan olduğum için de 3 gün yatış veriyor riskli gruba girdiğimi söylediler o yüzden sürekli gözetim altında kalmam gerektiğini düşünüyorlar 😢 İlk doğumumu Gülhanede normal doğum yapıp memnun kalmıştım belli bir saate kadar odadaydım annemde yanımdaydı doktorlar da iyiydi ikinci de pandemiye denk geldi kabul etmediler bu gebeliğimde de yine orda başladım memnundum da doktorlar gayet ilgiliydi asistanlara denk geldim hep ama ilgisizini görmedim. Bugün kendi doktoruma gidip görüşücem ne diyeceğini bilmiyorum ama riskli bir durum görürse ona söylemeden gatada da devam etmeyi düşünüyorum en azından tek doktorla kalmayıp karambole güvenmemiş olurum ne yapmam gerektiğini bilirim. Gülhane en ufak riskli durumu hocasına sormadan asla hareket edemiyor kafalarına göre bir şey yapamıyorlar uzman doktorların hepsi de genel olarak çok bilgili ve iyiler gönlünüz rahat olsun ☺️