Bacım git devlette doğum yap dünden beri paramla rezil oldum resmen doktorum sorunumu asla önemsemedi devlet hastanesi yatış yapmak istedi özeldeki doktora güvendim çıktım ama kadın sonuç kağıtlarına bile bakmadan 34. Haftada doğsun nolacak dedi. Bende ankaradayım bu arada Gülhanede yaptım ilk doğumumu yatış isteyen hastanede Gülhane