Ozlemmmm3 24 saat suni aldım canım. İlk dozu pek birşey hissetmedi açılmam ilerlemiyordu. 1 cm anca açılmam oldu 10 saatte. Bi ara serumu kapattılar çok rahatladım. Hiç bir şekilde kendi sancım yoktu. Sabah tekrar bi doz serum takıldı. 3 saat sonra suyum geldi. Sancım arttı çok. Yerimden kalkamadım. 4 cm ile doğurdum. Kesik atıldı mecbur. İstemsizce ıkınma hissi geliyordu ve ıkınıyordum. Doğum başlayınca ebe yönlendiriyor onu iyice dinleyip dediği gibi ıkındım. Önemli olan sakin kalmak canım. O ara hiç sancı hissetmedim. Dikişlerim 1 haftada döküldü. İç taraftakiler 30 günde anca döküldü ama pek ağrı olmutor. En önemlisi bebeğine kavuştuğun an olacak Allah’ın izniyle. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım🌸 @Burnumageliyoduslkmsn Allah sanada güzel, hayırlı doğum nasip etsin canım. Senin minik seni çok bekletti ama sonu çok çok güzel🤍